News

Μπορεί η κατανάλωση σπανακιού να προστατεύσει αποτελεσματικά τα μάτια;

Είτε είστε υπάλληλος γραφείου είτε φοιτητής, είτε επιδιώκετε τη μόδα είτε πρέπει να τη χρησιμοποιήσετε, είναι αναμφισβήτητο ότι τα γυαλιά γίνονται όλο και πιο σημαντικά για τους ανθρώπους. Υπάρχουν όλο και περισσότεροι τύποι και στυλ γυαλιών, όπως γυαλιά ηλίου, πρεσβυωπικά γυαλιά και γυαλιά κοντόφθαλμης, αλλά οι σύγχρονοι άνθρωποι συχνά δίνουν μεγαλύτερη προσοχή σε στυλ και χρώματα, όπως γυαλιά πλάκας, μεταλλικά γυαλιά, γυαλιά τιτανίου ή κέρατα από φυσικό υλικά. Γυαλιά και ξύλινα γυαλιά κ.λπ., αγνοώντας την προστασία των ματιών. Ως επαγγελματίας κατασκευαστής γυαλιών, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε την αποτελεσματική προστασία των ματιών τρώγοντας περισσότερο σπανάκι.
Τα μάτια είναι αρχικά ένα από τα πιο σκληρά όργανα του ανθρώπινου σώματος και το 90 τοις εκατό των πληροφοριών που λαμβάνει το ανθρώπινο σώμα προέρχεται από τα μάτια. Εξαιτίας αυτού, τα μάτια είναι ιδιαίτερα επιρρεπή στην κούραση και τη γήρανση από τη σκληρή δουλειά. Εκτός από το να μένεις ξύπνιος μέχρι αργά και η υπερβολική εργασία, ο υποσιτισμός είναι μια κύρια αιτία «τραυματισμού» των ματιών. Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ επιβεβαίωσε ότι το
Τα λαχανικά είναι μια από τις καλύτερες πηγές λουτεΐνης και η λουτεΐνη είναι πολύ αποτελεσματική στην πρόληψη της «εκφύλισης της ωχράς κηλίδας» που προκαλείται από τη γήρανση των ματιών. Ερευνητές στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο στις Ηνωμένες Πολιτείες είπαν ότι ένας μεγάλος αριθμός φύλλων σε σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά Οι φλαβίνες βοηθούν πολύ στην πρόληψη του καταρράκτη.
Ταυτόχρονα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης Β2 και Β-καροτίνης. Όταν η βιταμίνη Β2 είναι επαρκής, τα μάτια είναι λιγότερο πιθανό να αιμορραγούν: και η Β-καροτίνη μπορεί να μετατραπεί σε βιταμίνη Α στο σώμα για την πρόληψη της «ξηροφθαλμίας» και άλλων ασθενειών.
Ωστόσο, τα οφέλη του σπανακιού δεν σταματούν εκεί. Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και μαγνήσιο, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τους μύες των ματιών να ενισχύσουν την ελαστικότητα και να αποτρέψουν τη μυωπία. Είναι γνωστό ότι οι οφθαλμικοί βολβοί των ατόμων με ανεπάρκεια ασβεστίου έχουν κακή ελαστικότητα και ο άξονας των ματιών επιμηκύνεται εύκολα. Η καθημερινή ζωή του ρυζιού, του τηγανιτού κρέατος, του κοκκινιστού ψαριού με γλυκά ποτά και των επιδορπίων θα προκαλέσει σοβαρή απώλεια ασβεστίου στον ανθρώπινο οργανισμό. Εάν μπορείτε να τρώτε λιγότερο κρέας και περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπορείτε να αναπληρώσετε αυτό το μειονέκτημα, το οποίο θα ωφελήσει πολύ την ελαστικότητα των μυών του βολβού του ματιού.
Εκτός από το σπανάκι, η μικρή ελαιοκράμβη, το μαρούλι, το νεροσπανάκι και οι μύκητες είναι επίσης υψηλής ποιότητας, φθηνά και θρεπτικά λαχανικά που προστατεύουν τα μάτια. Η κατανάλωση πράσινων λαχανικών είναι τόσο σημαντική για τα μάτια όσο η κατανάλωση βατόμουρων, ή ακόμα χειρότερα.
Φυσικά, η διατροφή είναι μόνο ένα από τα μέσα για την προστασία των ματιών. Επιπλέον, είναι επίσης πολύ σημαντικό να ασκείστε περισσότερο και να οργανώσετε εύλογα την εργασία και την ανάπαυση. Με λίγα λόγια, μην ξεχνάτε να προστατεύετε τα γυαλιά σας απολαμβάνοντας την άνεση και την αίσθηση της μόδας που σας προσφέρουν τα γυαλιά ηλίου.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αποστολή ερώτησής